Monday, November 12, 2012

Lombok Garden Clienti Hotel Opinii

Lombok Garden Clienti Hotel Opinii
Lombok Garden Hotel strategic stabilit în centrul orașului, acest hotel fermecător este doar o scurtă plimbare de 5 minute de centrul comercial din Mataram. Lombok pat de flori han este setat cu confort mare pentru călătorii în întreprinderi și pentru turiști. Hotelul dispune de două piscine în aer liber și un decor spațios grădină tropicală cu frumusețea mediului tropical. Fiecare cameră din hotel oferă oaspeților televizor LCD / cu plasmă ecranul calculatorului, aer condiționat, uscător de păr, se spală. Pentru a face fiecare vizitator sta mai mult întregul, acest han Lombok dispune de seif, colectarea de dotări, Wi-Fi în localitățile publice. Această casă confortabilă a fost mult timp o favorită în Lombok atât pentru întreprinderi și călătorii de plăcere.

Lombok Garden Hotel Exterior, Mataram
Lombok garden Hotel Surroundings, Mataram
Lombok Garden hotel Guest room, Mataram
Lombok Garden Hotel Caracteristici:
# Facilitati:
24h room service
centru de afaceri
Facilitati pentru intalniri
seif
Wi-Fi în zone publice
excursii
restaurant
Locuri de parcare
Sport și recreere #:
grădină
piscină (copii)
piscina în aer liber
masaj
# Internet în camere:
Acces LAN gratuit
WiFi de acces

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

Check Rates and Book at Lombok Garden Hotel ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

În urma unor Hotelului Lombok Garden Comentariiile clientului:
 christianm_78_wo
viermi, germania
lipsit în mai multe lucruri vitale foarte mici
rezervat prin agoda. Spațiul a avut nici în condiții de siguranță care este documentată în descrierea întregii posta, nici cu privire la ferm wifi acolo în întregul hotel întreg. WiFi este, astfel, slab în întregul hotel întreg (chiar și în restaurant întreg / lobby), care este greu de utilizat. Camerele sunt extrem de curate și nu se potrivesc cu imaginile prezentate în on-line. sunt, în esență de rezervare! ...

cairnsaccomexpert
Cairns
un hotel decent special pentru dumneavoastră personal prima noapte sau 2, în Mataram
1 oameni au considerat ca aceasta recenzie persoana de ajutor cu următorul text

am zburat de la Bali, la Mataram si a ajuns cu privire la ora 7 pm. grădina hotelului Lombok ce bine pentru unul sau ...

slenotti
Austria
nice păstra altele decât spectaculos nimic
am stat doua nopti la un hotel Lombok grădină și la fel ca rezervarea ceea ce organizat de câțiva prieteni am avut ...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

Check Rates and Book at Lombok Garden Hotel ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

dianty
Jakarta
Hotelul confortabil cu o grădină bine tot în jurul valorii de cameră de hotel
Hotelul teribil de frumos, împreună cu consiliul zonă rezonabilă și în apropiere, în orașul central. spațiul curat, astfel, odată ce am ...

Jennie m
Ferntree Gully, Victoria, Australia
Hotel de 5 stele pentru a produce o valoare de 3 stele.
am rezervat on-line și a plăcut locație centrală. odată ce am ajuns, am găsit personal teribil de amabil și ne-a ajutat ...

victordragono
Jakarta, Indonezia
Hotelul imens
acest hotel de cand am fost acolo doar e sub renovare, astfel i dont timp minunat să utilizeze o acolo. acest hotel sunt ...

 Johnnie uri.
cuplu
Australia, 02 noiembrie 2012
Hotelul uimitoare în Lombok. bine recomandat.
grădină uimitoare, excelllent brkfst Buffett, poate merge înapoi o dată mai mult.
După cum am chiar familia în Lombok i va fi posibilitatea de a vizita cu siguranta Lombok Garden Hotel încă o dată. selamet Datang.

ivonny e.
Călător singur
Indonesia, 29 octombrie 2012
ok pentru tranzit sejurul
nice piscină
a fost în cele din urmă de tranzit păstrați înainte de a pleca spre aeroport dimineață devreme, valoarea este alittle alittle exagerat i-ar putea spune ca au existat selecție nu abundente de televiziune și, desigur, wireless wi este, de facto, deși lent, aspect frumos piscină

David R.
Călător de afaceri
Indonesia, 12 octombrie 2012
Cartea dont pentru camera noastră banal
Am ajuns destul de târziu față de hotel și știu că rezervarea mea nu a fost dispus, prin urmare, ei de fapt într-adevăr nevoie pentru a verifica ceea ce privește pe oră înainte am primit zona mea. ei de fapt mi-a spus banale zona superioară Dan a fost plin, prin urmare, ele de fapt intenționează să-mi faceți upgrade, apoi verificând o data inca o data spun ca nu este cu siguranta zona obișnuit dispus. După ce am văzut în cele din urmă spațiul a fost ca un motel destul de ferm în comparație cu o zonă de hotel. Aș fi fost obosit și furios și cererea de a avea un upgrade care a fost de acord utilizarea un cost. im bucur pentru a ajuta la a face upgrade la Deluxe superioară, prin urmare, i se va dormi liniștit toată noaptea.

saya_jarot
Jakarta, Indonezia
complet verde
acest comentariu este mecanic provin din engleză tradus exact ceea ce este? traducere automată a anzeigenja nu
Chiar i-am avea aici un pic mai mult pe saptamana. din afara zonei (cu gradina citit), cu siguranta va observa în cadrul pavilionului întreg și de obicei în cadrul partidului grădină noapte a fost. starea de zona ta de confort si este curat, deși era optzeci de ani. meniul de mic dejun de selecție ar trebui să îmbunătățite pentru stilul orez prăjit. Orez prăjit ca spatiul este servit în fiecare dimineață.

vyaraw
Jakarta, Indonezia
răcoritoare sejurul
am stat pentru săptămâna aproape pe parcursul acestui hotel de a produce un loc de muncă în vest și est Lombok în august 2011.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

Check Rates and Book at Lombok Garden Hotel ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

indohoteltraveler
Jakarta, Indonezia
direct provin din anii '80
seamănă tipic motel indonezian ive văzut în anii '80 întregi, începând chiar provin din hol. grădină a fost foarte frumos ...

wirungfromlombok
Mataram
inteligentă valoare
curățat și de piscină frumos și ați putea dori să negocieze valoarea.